جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تجلیل از بانوان آبفا خوزستان به مناسبت بزرگداشت روز زن و مادر

تجلیل از بانوان آبفا خوزستان به مناسبت بزرگداشت روز زن و مادر
همزمان و به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، مراسم تجلیل از بانوان همکار در آبفا خوزستان و ادارات تابعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت  آب و فاضلاب خوزستان، بمناسبت سالروز میلاد بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) از بانوان شاغل در شرکت آبفا خوزستان طی مراسمی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که بصورت همزمان در ادارات تابعه نیز انجام شد مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده، در حضور بانوان همکار در آبفا استان ضمن تبریک این روز فرخنده به همه بانوان همکار  و گرامیداشت مقام زن، با اشاره به نقش مهم تربیتی زنان و مادران در جامعه اظهار داشت: مادران با تربیت خوب فرزندان آینده جامعه را  تضمین می کنند.

لیلا حمید در ادامه افزود: در سال جاری با همدلی و مشارکت و تلاش همکاران عزیز توانستیم با توجه به شرایط موجود فعالیت‌های خوبی در حوزه بانوان داشته باشیم.

وی ایجاد و راه‌اندازی سایت امور بانوان ، برگزاری دوره‌های آموزشی خاتون، برقراری هزینه مهد کودک برای کارکنان بخش خصوصی ادارات را بخشی از اقدامات امور بانوان عنوان کرد.

مشاور مدیرعامل در امور بانوان ، جذب و آغاز به کار روانشناس خانواده ،اجرای برنامه های مناسبتی و تقدیر از همکاران فعال حوزه های علمی و فرهنگی شرکت و برگزاری مسابقات ورزشی وکتابخوانی و اجرای مسابقاتی با مشارکت اعضای خانواده همکاران را از دیگر اقدامات این امور برای ایجاد انگیزه بین بانوان همکار عنوان کرد.

در خاتمه از بانوان همکار در آبفای خوزستان و ادارات با اهداء هدایایی تقدیر شد.

قابل ذکر است : تعداد کارکنان زن شاغل در شرکت آب و فاضلاب خوزستان به ۱۳۰ نفر می رسد.

گفتنی است: با توجه به وجود بیماری کرونا و اعمال دورکاری ، مراسم تقدیر از بانوان شرکت آبفا خوزستان با یک هفته تاخیر و بصورت آنلاین برگزار شد.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
 
 
۴ اسفند ۱۳۹۹ ۲۰:۵۵
تعداد بازدید : ۸۵۹
کد خبر : ۳۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید