سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
شنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۶ / ۱۰:۳۰
سرویس : آب
کد خبر : ۳۰۴۸
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس آب
مدیرعامل آبفا خوزستان :

تابستان امسال تمام رکوردها شکسته شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در نشست با خبرنگاران استان با موضوع «هم‌اندیشی در مسیر توسعه خوزستان» اظهار کرد: رسانه زبان گویای مردم است و مشکلات مطرح شده در این جلسه قطعا دغدغه مردم هست و پیگیر آنها خواهیم بود.

تابستان امسال تمام رکوردها شکسته شد
(شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶) ۱۰:۳۰
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در نشست با خبرنگاران استان با موضوع «هم‌اندیشی در مسیر توسعه خوزستان» اظهار کرد: رسانه زبان گویای مردم است و مشکلات مطرح شده در این جلسه قطعا دغدغه مردم هست و پیگیر آنها خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان ، صادق حقیقی پور در خصوص این مساله که همواره مسئولین در بحث مشکلات و معضلات بحث بودجه را مطرح می‌کنند، اظهار کرد: ما هم معتقدیم که فقط بحث بودجه مطرح نیست و مشکل بزرگ استان ما فرهنگی است که هم شامل فرهنگ سازمانی و هم فرهنگ مردمی می‌شود.
وی با اشاره به گرمای بی سابقه هوا در تابستان امسال اظهار نمود : در تابستان سال جاری تمام رکوردها شکسته شد و با مشکلات عدیده ای مواجه شدیم و صادقانه باید بگویم که در 6 ماه اول سال جاری کارکنان آبفا خوزستان برای ارائه و استمرار خدمات رسانی به شهروندان ایثارکرده اند. مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به اینکه همیشه فکر می کنیم باید کسی از بیرون برای حل مشکلات استان بیاید ولی اینطور نیست، تصریح کرد: هم اکنون در آبفا خوزستان سه هزار نفر پرسنل داریم که اکثر آنها بسیار متخصص، حرفه ای و باتجربه هستند.
حقیقی پور بیان کرد: چندی قبل در دزفول سیلندر گاز کلر نشتی داشت که اگر پرسنل دوره دیده و تجهیزات آبفا نبود امکان رخداد یک فاجعه انسانی در شهر دزفول وجود داشت.

وی عنوان کرد: تدوین و پیاده سازی طرح جامع در حوزه آب و فاضلاب برای تأمین آب، ذخیره آب، جمع آوری فاضلاب و دفع بهداشتی آن برای خوزستان ضروری بود که به مصوبه هیئت دولت منتج شد.
مدیرعامل آبفا خوزستان با تقدیر از استاندار خوزستان به منظور پیگیری های شبانه روزی در حوزه آبفا یادآور شد: آبفا خوزستان آبرسانی به شرق اهواز را با حضور رئیس جمهور انجام داد که وی اسفند همان سال رفع مشکلات آبفای استان خوزستان را نوید داد.

حقیقی پور ضمن استقبال از پذیرش نقطه نظرات اصحاب رسانه استان برای رفع مشکلات و ارایه راهکار و هم‌اندیشی در خصوص مسایل آب و فاضلاب استان با اشاره به طرح‌های بزرگ تامین آب استان و شاخص بودن این طرح‌ها حتی در سطح جهانی اظهار کرد: مثلا تاکنون اعتباراتی به میزان 1000 میلیارد تومان صرف اجرای طرح آبرسانی غدیر شده و به تازگی 300 میلیارد تومان دیگر آمده که مجموعا به 1300 میلیارد تومان رسیده است.
حقیقی پور با اشاره به اینکه دانشگاه شهید چمران قطب علمی آب کشور است، ادامه داد: مردم، مرکز و مسئولان استانی سه ضلع مثلث خدمات رسانی آبفا هستند که همه باید در کنار یکدیگر به ایفای نقش خود بپردازند و انتظار داریم که با همکاری رسانه ها بررسی شود در حالی که برای تامین آب مردم شهرهایی که در جوار اروند رود یا کارون زندگی می کنند باید از سد دز آب منتقل کنیم چرا باید آب از سرشاخه های کارون به سایر شهرها انتقال یابد.
وی با اشاره به اینکه مسئولان ملی و استانی پیگیر حل مشکلات آبفا خوزستان هستند و هر ماه نیز جلسه ای برای پیگیری مصوبه هیئت دولت را برگزار می کنیم، اظهار کرد: هنگام مقایسه استان ها با یکدیگر باید مؤلفه جمعیتی، مطالبه گری و همچنین وضعیت تخصیص بودجه را نیز درنظر بگیریم؛ طرح های یونیک و بزرگی در زمینه تأمین آب در استان خوزستان انجام می شود.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۳,۵۹۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید