سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
یکشنبه / ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۲:۰۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۳۶۷
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس عمومی

رشد 11 پله ای شرکت آبفا خوزستان در جشنواره شهید رجایی

رشد 11 پله ای شرکت آبفا خوزستان در جشنواره شهید رجایی
(یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸) ۱۲:۰۲

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خوزستان از جهش 11 پله ای این شرکت در بیست و یکمین جشنواره شهیدرجایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان، ابراهیم شریفی فرد اذعان داشت:  جشنواره شهید رجایی از سال ۹۲ به بعد در هفته دولت برای تقدیر از رتبه های برتر عملکرد دستگاه های اجرایی استان برگزار و از رتبه های نخست در مجموع و گروه های عملکردی مختلف تجلیل می شود.

وی خاطر نشان کرد: با پایان بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان  خوزستان، شرکت آب و فاضلاب  خوزستان توانست در بین 75 دستگاه اجرایی استان  در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی 29  را کسب کند.

شریفی فرد گفت: از جمله شاخص‌هایی که در این رتبه بندی مورد ارزیابی قرار گرفت اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، مدیریت سرمایه انسانی، خدمات عمومی در فضای رقابتی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری، نظارت و ارزیابی است.

وی عنوان کرد: بر اساس نتایج ارزیابی صورت گرفته از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان و بر اساس شاخص‌های  عمومی و اختصاصی، این شرکت با ارائه عملکرد قابل‌قبول و مطلوب، در میان سایر دستگاه‌های اجرایی خوزستان موفق به کسب رتبه 29  گردید.

معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اینکه در ارزیابی سال گذشته این شرکت رتبه 40 در شاخصهای عمومی و اختصاصی را کسب کرده بود، تاکید کرد: با جهش 11 پله ای شرکت آبفا خوزستان در جشنواره شهید رجایی و کسب رتبه 29 ، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از این شرکت در ارتقاء شاخصهای عمومی و اختصاصی تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن تبریک کسب این رتبه و جهش در جشنواره شهید رجایی، احراز این موفقیت را مدیون زحمات مدیران، معاونین و تک تک کارکنان شرکت دانست و افزود: تمامی همکاران شاغل در این شرکت در هر پست و مقامی در دریافت این رتبه نقش دارند.

شریفی فرد در ادامه با قدردانی از زحمات کارکنان صنعت آبفا خوزستان گفت: بر اساس دستور العمل ابلاغی سال گذشته شرکت مهندسی آبفا کشور، حداقل 5 روز حقوق و مزایای مندرج در حکم کارگزینی یا قرارداد کاری بعنوان پاداش به پرسنل آبفا خوزستان تعلق خواهد گرفت.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۱۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید