سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
چهارشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۴۵۵
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس عمومی

گواهینامه استقرار سیستم مدیریت مصرف انرژی توسط آبفا خوزستان اخذ شد

گواهینامه استقرار سیستم مدیریت مصرف انرژی توسط آبفا خوزستان اخذ شد
(چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸) ۱۱:۳۱

 

معاونت بهره بردادی شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: گواهینامه استقرار سیستم مدیریت مصرف انرژی در سال 2018 با نشانه (ISO50001) توسط شرکت آبفا خوزستان اخذ شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مهرداد قنوانی اظهار داشت:  گواهینامه استقرار سیستم مدیریت مصرف انرژی در سال 2018 با نشانه (ISO50001) توسط شرکت آبفا خوزستان اخذ شد.

وی افزود: اخذ این گواهینامه از سال 96 با تاکید و حمایت مدیر عامل محترم و با همکاری معاونت محترم برنامه ریزی و ادارات آبادان، دزفول، اندیمشک، شوش و خرمشهر، ضمن فراهم سازی شرایط لازم در این خصوص انجام شده است.

معاونت بهره بردادی شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: طی دو سال جمع آوری اطلاعات از تمام تجهیزات مورد نظر (در شهرهای فوق الذکر) را آغاز و پروسه تحلیل نتایج و گزارش گیری های لازم جهت استقرار سیستم مدیریت مصرف انرژی را اجرا نموده است که این تحقیقات علاوه بر ممیزی تجهیزات منجر به مهندسی مجدد و کاهش مصرف و دیماند در برخی تاسیسات نیز گردیده است

قنواتی خاطر نشان کرد: نسخه اولیه گواهینامه مورد قرارداد ورژن 2011 بوده که پس از یک سال تلاش و برنامه ریزی، هماهنگی و همکاری معاونت محترم برنامه ریزی و توسط مشاور  مقدمات کار جهت اخذ آخرین ورژن (2018) فراهم گردید و توانستیم این گواهینامه را اخذ کنیم.

تنظیم: بهنام پریچه

 

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۴۸۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید