جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
شنبه / ۹ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۷
سرویس : آب
کد خبر : ۳۴۷۵
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس آب
مدیر اداره آبفا بهبهان:

شهروندان بهبهانی هشدارها را در خصوص مصرف آب جدی بگیرند

شهروندان بهبهانی هشدارها را در خصوص مصرف آب جدی بگیرند
(شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹) ۱۵:۱۷

مدیر اداره آبفا بهبهان گفت: مردم برای جلوگیری از افت فشار آب و هدر رفت آن در این ایام ،در مصرف صحیح و اصولی آب دقت بیشتری داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا نامیر  با بیان اینکه مصارف خانگی آب شرب در ماه‌ پایانی سال افزایش یافت، اظهار کرد: با توجه به کاهش فشار آب و کمبود آب در برخی شهرهای استان ضروری است مشترکان شهری برای جلوگیری از افت فشار آب و هدر رفت آن در مصرف صحیح و اصولی آب این مایه حیاتی با ارزش دقت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: در روزهای اخیر به دلیل توصیه‌های مکرر متخصصان به رعایت بهداشت فردی سبب شده در شهرستان بهبهان مصرف آب افزایش چشمگیری داشته باشد و گاه با افت فشار نیز مواجه شود.

وی در توضیح وضعیت شبکه آب در شهرستان بهبهان با توجه به شیوع ویروس کرونا و رابطه مستقیم رعایت بهداشت با آب اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام عید و بالارفتن استفاده از آب به لحاظ حجمی مانند خانه تکانی، شستشوی خانه و خودرو و مقارن شدن آن با ورود ویروس کرونا، انتظار است در این برهه از زمان مردم بیشتر به بحث رعایت بهداشت فردی بسنده کرده و از هدر رفت آب بواسطه شستشوهای غیر ضرور در این ایام خودداری کنند.

وی افزود: قبوض در یک فضای ایزوله چاپ و بین مردم توزیع می‌شود و به طبع باید مردم از میزان مصرف خود مطلع باشند بنابراین در این برهه از زمان حتی ما هیچ قطعی آب نداریم و این اطمینان را می‌دهم که روزانه تمام اداره و تاسیسات آبفا ضد عفونی میشود.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی آبفا خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۷۱۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید