جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
شنبه / ۹ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۵
سرویس : آب
کد خبر : ۳۴۷۷
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس آب

شهروندان اندیمشکی برای پرداخت قبوض خود از روش های غیر حضوری استفاده کنند

شهروندان اندیمشکی برای پرداخت قبوض خود از روش های غیر حضوری استفاده کنند
(شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹) ۱۵:۲۵

 

مدیر اداره آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: اطلاع رسانی لازم به شهروندان در ارتباط با ارائه خدمات حوزه آبفا به صورت غیر حضوری ارائه شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، علیرضا بنیادی اظهار داشت: مطابق با اعلام کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی اهواز، عدم حضور شهروندان در مناطق پرتردد نقش مهمی در زمینه پیشگیری و کنترل بیماری های عفونی و تنفسی دارد.

وی افزود: به همین جهت خدمات حوزه آب وفاضلاب منطقه اندیمشک برای تامین نیازهای شهروندان و استفاده از خدمات غیر حضور پیش بینی و اقدامات مورد نیاز به اجرا رسیده است.

مدیر آب وفاضلاب منطقه اندیمشک بیان کرد: شهروندان برای ثبت و پیگیری حوادث آب، ثبت شکستگی و رقم کنتور تنها از طریق سامانه گویا 122 اطلاع رسانی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان اقدام کنند

وی افزود: هم چنین شهروندان می توانند برای پرداخت قبوض آب بهای خود از طریق درگاه های مجاز بانکی و نرم افزار های بانکی مورد تایید و معتبر اقدام و از منازل خود اقدام به پرداخت قبوض خود کنند.

بنیادی خاطر نشان کرد: با پیش و اجرای روش های غیر حضوری، مراجعه شهروندان به واحدهای اداری آب و فاضلاب منطقه اندیمشک کم تر شده و سلامت شهروندان بیش از گذشته تامین می شود.

تنظیم: بهنام پریچه

روابط عمومی آبفا خوزستان
تعداد بازدید : ۲,۶۶۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید