معاون بهره برداری شرکت آبفا
خوزستان اعلام کرد: در راستای تاکید استاندار خوزستان به دستگاه های اجرایی مبنی
بر کاهش نیروهای مستقر در شرکت و اجرای طرح دورکاری، با هدف رعایت دستورالعمل های
وزارت بهداشت در جلوگیری از گسترش و شیوع بیماری کرونا و به منظور عدم وقفه در پاسخگویی
به شهروندان در شرایط جدید، با ابتکار مشترک مرکز ارتباطات مردمی 122 و ارائه
خدمات فنی دفتر آمار و فناوری اطلاعات معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی،
پاسخگویی کاربران مرکز ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان در خارج
از مرکز میسر شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان،
مهرداد قنواتی افزود: تعدادی از کاربران مرکز ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب
استان خوزستان از طریق دورکاری و باحضور در منزل پاسخگوی تماس های مردمی می باشند
که می توان از این پتانسیل برای مدیریت تماس ها در مواقع بحران و یا در زمان هایی
که حجم تماس ها در مرکز 122 بالا باشد، استفاده نمود.
گفتنی است: این شیوه پاسخگویی در مرکز 122 آبفا
خوزستان برای اولین بار در مراکز ارتباطات مردمی 122 کشور اجرا شد .
تنظیم: راشین نجارپور
روابط عمومی آبفا خوزستان