سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
سه شنبه / ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۹۵۳
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس عمومی

با توجه آغاز فصل گرما توسعه خدمات آبفا در شهرستان اندیمشک ضروری است

با توجه آغاز فصل گرما توسعه خدمات آبفا در شهرستان اندیمشک ضروری است
(سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۴:۳۵

سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: با توجه به آغاز فصل گرما توجه به سلامت شهروندان و توسعه کیفیت خدمات حوزه آبفا در شهرستان اندیمشک یک ضرورت مهم است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان خوزستان، نشست مشترک سرپرست آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با کارکنان واحد تاسیسات و امور کیفی برگزار شد.

فرامرز مرادی در این نشست با اشاره به آغاز فصل گرما توجه به سلامت شهروندان، توسعه کیفیت خدمات حوزه را یک ضرورت مهم دانست و گفت: بهداشت و سلامت و تامین نیازهای شهروندان مهم ترین اولویت آب وفاضلاب منطقه اندیمشک بوده و در این همه امکانات موجود بسیج شده است و تلاش داریم خدمات این حوزه را در کم ترین زمان ممکن ارتقا و تقویت بخشیم.

سرپرست آب وفاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به زحمات کارکنان واحدهای تاسیسات و امور کیفی و تقدیر از تلاش های کارکنان آب و فاضلاب منطقه اندیمشک در واحدهای مختلف، خاطر نشان کرد: توسعه خدمات آب و ماسخ به مطالبات به حق شهروندان در تمام مناطق شهری و روستایی یک اولویت و ضرورت مهم بوده و در این زمینه برنامه ریزی لازم انجام و با تلاش نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای، فرماندار شهرستان و شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان به زودی گام های مهم و بزرگی در این زمینه برداشته می شود.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۲۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید