سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
سه شنبه / ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۵
سرویس : آب
کد خبر : ۳۹۵۸
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس آب

امروز،رفع حادثه شکستگی خط لوله ۶۰۰ میلیمتر آبرسانی در تاسیسات بندرامام خمینی(ره)

امروز،رفع حادثه شکستگی خط لوله ۶۰۰ میلیمتر  آبرسانی  در تاسیسات  بندرامام خمینی(ره)
(سه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۴:۴۵

سرپرست اداره آبفا بندرامام خمینی(ره) گفت : پس از ترمیم شکستگی لوله خروجی از فیلترها و ورودی به مخزن 5 هزار متر مکعبی بتونی ، خط مذکور مجددا در مدار بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا طریقی،
با اعلام این خبر اظهار داشت : امروز با عنایت به ایجاد حادثه و فرسودگی خط لوله آهنی ۶۰۰ میلیمتر واقع در تاسیسات آبرسانی که به منظور تامین و توزیع بخش قابل توجهی از آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم این شهر مورد استفاده قرار می گیرد . دچار حادثه شکستگی و مشکل قطعی آب در کل منطقه گردید که بلافاصله پس از شناسائی محل حادثه ، عملیات ترمیم و راه اندازی مجدد در دستور کار قرار گرفت و در کمترین زمان ممکن خط مذکور پس از بازسازی کامل وارد مدار توزیع گردید .

وی اعلام کرد : این عملیات توسط گروه بهره برداری تاسیسات آبرسانی و حداکثر ظرف مدت زمان سه ساعت و نیم به پایان رسید .

طریقی با تاکید بر مدیریت مصرف آب از سوی شهروندان و مشترکین محترم یاد آور شد : متاسفانه بلحاظ شیوع بیماری کرونا و شستشوهای مکرر و از طرفی فصل گرم و پیک مصرف ،شاهد افزایش قابل توجه مصرف آب در منطقه هستیم . لذا جهت استمرار خدمات رسانی و تامین و توزیع آب شرب مورد نیاز با کمّیت و کیفیت مطلوب ، انتظار داریم شهروندان و مشترکین محترم نیز ضمن مدیریت مصرف آب، بطور جدی از مصارف غیر ضرور پرهیز نمایند.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۳۶۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید