سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
دوشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۳
سرویس : آب
کد خبر : ۳۹۹۱
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس آب

بی احتیاطی یک پیمانکار در بندرامام دردسر ساز شد

بی احتیاطی یک پیمانکار در بندرامام دردسر ساز شد
(دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۳:۱۳

بی احتیاطی پیمانکار شهرداری بندرامام خمینی (ره) در هنگام اجرای کار، شکستگی خط لوله ۶ اینچ آزبست آب منطقه فاز یک این شهر را در پی داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا طریقی ، با اعلام این خبر گفت: در عملیات زیرسازی توسط شهرداری در خیابان مفتح ۱۰ منطقه فاز یک این شهرستان، خط ۶ اینچ آب خیابان نامبرده دچار حادثه شد که نیروهای عملیاتی پس از این حادثه به سرعت به محل مراجعه کردند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بدون اطلاع و هماهنگی با اداره آب اقدام به زیرسازی در منطقه نموده است،اذعان داشت: پیرو گزارش واصله به واحد امداد و حوادث این امور مبنی بر شکستگی لوله آب در منطقه فاز یک مفتح ۱۰ و هدرروی حجم زیادی از آب، سریعاً اکیپهای اتفاقات و تعمیرات به محل مذکور اعزام و نسبت به حفاری قسمت شکستگی لوله اقدام شد.

طریقی ادامه داد: در این حفاری مشخص شد که لوله آزبست از یک محل دچار شکستگی شده است و نیروهای بهره برداری اقدام به تعویض لوله و یک عدد کمربند استیل نمودند.

طریقی در پایان با اشاره به اینکه  این امور  اهمتام ویژه‌ای  در جهت کاهش هدر رفت آب شرب  دارد، اظهار کرد: سرعت بخشیدن به رفع شکستگی‌ها و اصلاح شبکه‌های توزیع آب فرسوده از جمله برنامه‌های آبفا می باشد.

در پایان ضمن قدردانی از همکاری شهرداری در انجام عملیات حفاری ، درخواست گردید با توجه به شروع فصل گرما و کم آبی های حاصل از کم بارشی ها ،جهت جلوگیری از تکرار شکستگی لوله های تاسیسات شهری کلیه ادارات قبل از هرگونه حفاری با اداره آبفا هماهنگی لازم بعمل آورند.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۲۵۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید