سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
دوشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۴
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۳۹۹۲
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس فاضلاب
مدیر آبفای خرمشهر اعلام کرد:

پروژه توسعه فاضلاب کوی عشایر خرمشهر تا ۲ ماه آینده پایان می‌یابد

پروژه توسعه فاضلاب کوی عشایر خرمشهر تا ۲ ماه آینده پایان می‌یابد
(دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) ۱۳:۲۴



مدیر منطقه آب و فاضلاب خرمشهر گفت: با توجه به استقرار ماشین آلات و طبق برنامه زمان‌بندی، پروژه اجرای شبکه فاضلاب منطقه عشایر خرمشهر تا دو ماه آینده به پایان می‌رسد.

علیرضا بنیادی در جمع خبرنگاران در بازدید میدانی از کوی عشایر این شهرستان، اظهار کرد: عشایر از جمله مناطق شهرستان خرمشهر است که طرح شبکه فاضلاب آن در سال‌های قبل به مرحله اجرا رسید و اکنون این طرح بیش از ۸۰ درصد پیشرفت دارد اما برای تکمیل این پروژه لازم است که ایستگاه پمپاژ در آخر خط تجهیز و راه‌اندازی شود.

وی افزود: با توجه به اینکه برای انجام این کار به حفاری در عمق ۶ متر نیاز است و لازمه آن استفاده از دستگاه سپرکوب بود، بدهی‌های این اداره مانع تأمین هزینه ماشین آلات شد و پروژه ناتمام ماند.

بنیادی، از رفع این مشکل خبر داد و بیان کرد: با رایزنی مسئولان منطقه و تأکید مدیرعامل آبفا خوزستان، اکنون یک هفته است که سیستم سپرکوب و بیل مکانیکی در منطقه حاضر شده است و زمان دو ماهه‌ای برای تکمیل شبکه و راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ عشایر تعیین شده است.

بنا به گفته مدیر آبفای خرمشهر، با تکمیل این پروژه و راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ مشکل منطقه عشایر در شهرستان خرمشهر به طور کامل رفع می‌شود.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۵۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید