سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
سه شنبه / ۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۰۰۰
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس عمومی
به مناسبت هفته جهانی ارتباطات و روابط عمومی صورت گرفت:

روابط عمومی آبفا منطقه آبادان حائز رتبه شایسته شد

روابط عمومی آبفا منطقه آبادان حائز رتبه شایسته شد
(سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰) ۰۹:۵۱




به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان، در نخستین همایش روابط عمومی های برتر منطقه آزاد اروند، روابط عمومی آبفا منطقه آبادان در بخش ارتباطات درون سازمانی حائز رتبه شایسته تقدیر شد.

بر اساس این گزارش به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب منطقه آبادان، به مناسبت هفته جهانی ارتباطات و روابط عمومی، نخستین همایش تقدیر از روابط عمومی های برتر آبادان و خرمشهر در سالن همایش های سازمان منطقه آزاد اروند با حضور استاد برجسته علوم ارتباطات، رئیس و عضو انجمن روابط عمومی ایران برگزار شد.

در این آئین روابط عمومی های برتر معرفی و *«ناصر انصاری»* مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان آبادان پس از ارزیابی دقیق آثار واصله به دبیرخانه این همایش توسط هیات علمی و با کسب آرای هیات داوران در بخش ارتباطات درون سازمانی لوح شایسته تقدیر را دریافت کرد.

داوری نخستین همایش روابط عمومی های برتر منطقه آزاد اروند در ۳ بخش بر عهده دکتر احمد یحیای ایله ای از اساتید برجسته علوم ارتباطات کشور، دکتر خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران و دکتر سید فضل الدین موسوی عضو انجمن روابط عمومی ایران بود که در این آئین حضور داشتند که دقایقی نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.

گفتنی است؛ این همایش با ابتکار و تلاش های روابط عمومی و امور ببن الملل سازمان منطقه آزاد اروند در سه بخش مختلف برگزار شد.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۴۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید