سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
سه شنبه / ۴ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۴
سرویس : آب
کد خبر : ۴۰۰۷
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس آب

عملیات اجرایی شبکه توزیع آب منطقه محروم سرسرباز دزفول آغاز شد

عملیات اجرایی شبکه توزیع آب منطقه محروم سرسرباز دزفول آغاز شد
(سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰) ۱۰:۳۴


عملیات اجرایی شبکه توزیع آب و انشعابات خانگی منطقه کمتربرخوردار سرسرباز سیاه منصور دزفول طی آیینی با حضور نماینده مردم دزفول و معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفا خوزستان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدی معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفا خوزستان شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی شبکه توزیع آب و انشعابات خانگی منطقه سرسرباز سیاه منصور دزفول گفت: امروز با پیگیری‌های نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی مطالبه چند ساله مردم این منطقه محقق و عملیات اجرایی شبکه توزیع آب منطقه سرسرباز جهت تامین آب آشامیدنی برای ساکنان آن آغاز شد.

افشین محمدی افزود: این پروژه از ماه‌های گذشته پیگیری و پس از طی مراحل اداری، پیمانکار مربوطه شناسایی و تجهیز کارگاه انجام شد.

وی ادامه داد: این طرح در ۱۱ کیلومتر شبکه توزیع تعریف شده که با اجرای آن ۵۰۰ خانوار از نعمت آب شرب بهداشتی و سالم برخوردار خواهند شد.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفا خوزستان اظهارداشت: هزینه برای تکمیل این طرح ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده که پیش‌بینی می‌شود طی برنامه‌ریزی انجام شده طی ۱۰ ماه تکمیل شود.

سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس نیز گفت: منطقه سرسرباز از مناطق محروم دزفول نیازمند توجه بیشتر در راستای خدمات‌رسانی به ساکنان آن است.

وی افزود: خوشبختانه با مساعدت مجموعه آب و فاضلاب خوزستان و تلاش های آبفا دزفول به سرعت ساز و کارهای لازم برای عملیات اجرایی آن آغاز شد.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۳۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید