سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
شنبه / ۸ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۷:۴۷
سرویس : آب
کد خبر : ۴۰۱۳
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس آب

حضور میدانی کارشناسان آب آبفا منطقه دزفول در کوی یاس منطقه زیباشهر

حضور میدانی کارشناسان آب آبفا منطقه دزفول در کوی یاس منطقه زیباشهر
(شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰) ۱۷:۴۷


کارشناسان آب آبفا منطقه دزفول به منظور حل مشکل افت فشار و قطع آب ساکنان کوی یاس زیباشهر ، از این منطقه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، به منظور رفع مشکل و دغدغه از اهالی محترم کوی یاس منطقه زیباشهر دزفول، بازرسان ، کارشناسان و معاونان آبفا منطقه دزفول از منازل اهالی ساکن در این منطقه بازدید کردند.

در این بازدید ابتدا ضمن عذرخواهی روابط عمومی آبفا منطقه دزفول از تک تک اهالی محترم کوی یاس زیباشهر، با دیدار چهره به چهره و گفتگو‌ با ساکنان این منطقه و رویت وضعیت آب و خط انتقال و شبکه توزیع ، به منظور رفع دائمی مشکل، موضوع احداث خط انتقال اختصاصی به منطقه کوی یاس زیبا شهر مورد بررسی قرار گرفت.

با حضور میدانی معاونان و کارشناسان آب ، آبفا منطقه دزفول و اتخاذ تدابیر لازم ، آب این منازل وصل و از قطع کامل آب جلوگیری بعمل آمد و در ادامه از نزدیک مشکلات این ساکنان مطرح و راهکارهای لازم در خصوص پیگیری و رفع آنها مطرح شد.

از لحاظ جغرافیایی با توجه به بالا بودن ارتفاع کوی یاس از سایر منازل در منطقه زیباشهر ، و همچنین به دلیل کاهش سطح ذخایر مخازن تصفیه خانه شمال در اثر قطعی های برق در چاه ها و تاسیسات آبرسانی، شهروندان محترم این منطقه چند روزی با افت فشار و بعضا قطع آب مواجهه شده که انشالله با افزایش ذخایر مخازن آب و تامین فشار آب مورد نیاز، وضعیت به شرایط عادی باز می گردد.

در ادامه راهکارهای رفع مشکل ، آبفا منطقه دزفول به منظور رفع مقطعی و فوری مشکل و کاهش مشکلات شهروندان این منطقه با اعزام تانکر آبرسانی مخازن منازل کوی یاس را آبگیری نمود.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۸۲۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید