سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
شنبه / ۱۶ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۰۷:۳۳
سرویس : فاضلاب
کد خبر : ۴۱۰۲
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس فاضلاب
مدیر عامل شرکت هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص):

عملیات تجهیز کارگاه پروژه فاضلاب در 6 نقطه پروژه انجام شده است/تاکید 36 ماهه برای اجرای این پروژه

عملیات تجهیز کارگاه پروژه  فاضلاب در 6 نقطه پروژه انجام شده است/تاکید 36 ماهه برای اجرای این پروژه
(شنبه ۱۶ اَمرداد ۱۴۰۰) ۰۷:۳۳

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب خوزستان، قاسمی مدیر عامل شرکت هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) درباره پروژه فاضلاب کلانشهر اهواز اظهار داشت: پروژه فاضلاب اهواز و کارون یکی از دغدغه های اصلی مردم عزیز شهر اهواز و کارون و دغدغه مقام معظم رهبری است که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به جهت خدمت به مردم شریف خوزستان از چند ماه گذشته این پروژه را شروع و عملیات تجهیز کارگاه را در 6 نقطه از این پروژه انجام داده است.

وی افزود: قرارداد این پروژه در 28 تیر ماه سال جاری مبادله شد و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با تمام توان پای کار آمده و ان شاء الله این پروژه در مدت زمان 36 ماه با کیفیت مناسب اجرایی می شود.

مدیرعامل شرکت هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) بیان کرد: این پروژه شامل سه بخش خط لوله، ایستگاه های پمپاژ و تونلی می باشد که هر سه بخش آن توسط سه موسسه تخصصی از قرارگاه سازندگی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در حال انجام و با مستقر شدن در اهواز بزودی در روند اجرایی پروژه ها نتیجه آن را خواهیم دید.

قاسمی به تدارکات پروژه اشاره کرد و گفت: برنامه تدارکات و تامین تجهیزات و تامین ماشین آلات بخشی از آن انجام و بخشی دیگر با سرعت در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به درصد پیشرفت اجرایی پروژه فاضلاب اهواز اشاره کرد و گفت: از نظر استاندارد تجهیز یک پروژه 30 درصد پیشرفت پروژه می باشد و ما تجهیز کارگاهی که برای این پروژه نیاز بود را کامل انجام داده ایم، در شهریور ماه اولین دستگاه TDM وارد خواهد شد و عملیات تونلی را شروع می کنیم و در خصوص ایستگاه های پمپاژ و خط انتقال تجهیز کارگاه را انجام دادیم و به سرعت در حال اجرای پروژه هستیم.

قاسمی با تاکید به برنامه زمانبندی پروژه خاطرنشان کرد: برنامه زمانبندی این پروژه 36 ماه در نظر گرفته شده است و قطعا با هماهنگی کارفرما، مشاور و پیمانکار این پروژه در موعد مقرر تکمیل و وارد مدار بهره برداری می شود.

تنظیم : بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۳۶۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید