سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
شنبه / ۱۶ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۰۷:۳۵
سرویس : آب
کد خبر : ۴۱۰۳
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس آب

تفاهم نامه بسیج سازندگی خوزستان و شرکت آبفا خوزستان امضا شد

تفاهم نامه بسیج سازندگی خوزستان و شرکت آبفا خوزستان امضا شد
(شنبه ۱۶ اَمرداد ۱۴۰۰) ۰۷:۳۵

محمد رضا کرمی نژاد درباره امضا این تفاهم نامه اظهار داشت: این تفاهم نامه برای توسعه و اجرای طرح های آبرسانی به مناطق روستایی میان شرکت آب و فاضلاب خوزستان و بسیج سازندگی استان امضا شده است.

وی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه و قرارداد منعقد شده با بسیج سازندگی مقرر شد حدود ۵۰ کیلومتر لوله‌گذاری در مناطق درگیر با تنش آبی انجام شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده امیدواریم طی یک تا دو ماه آینده مشکل تامین و توزیع آب دیگر روستاهای درگیر با تنش آبی مرتفع شود.

کرمی نژاد با بیان اینکه روستاهای دارای تنش آبی در اولویت طرح های تامین آب قرار دارند، گفت: تامین پایدار آب روستاها از اولویت های این شرکت است و تا امروز مشکل ۲۰۰ روستای دارای تنش آبی برطرف شده است.

فرمانده بسیج سازندگی نیز با اشاره به مشارکت و همکاری بسیج با شرکت آبفا خوزستان برای حل مشکل کم آبی یا بی آبی استان خصوصا در مناطق روستایی، احداث مجتمع های آبرسانی و خطوط آبرسانی گامی مهم برای رسیدن به این هدف برشمرد و گفت: کاری که اکنون آبفا استان و بسیج سازندگی در قالب یک تفاهم نامه انجام دادند برای شتاب بخشی به طرح های مقیاس کوچک آبرسانی توسط بسیج سازندگی است.

تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۵۶۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید