شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳
شنبه / ۱۶ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۱۰۴
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس عمومی

نخستین نشست مسئولان روابط عمومی آبفای استان خوزستان برگزار شد

نخستین نشست مسئولان روابط عمومی آبفای استان خوزستان برگزار شد
(شنبه ۱۶ اَمرداد ۱۴۰۰) ۱۲:۰۴

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، در نخستین نشست مسئولان روابط‌عمومی آبفای خوزستان در سال جاری، بر اهمیت نقش روابط عمومی در معرفی خدمات حوزه آبفا تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد که در اولین نشست هم اندیشی مسئولان روابط عمومیهای آبفا استان سخن میگفت، با اشاره به تنش آبی خوزستان، خاطر نشان کرد: آبفا خوزستان با بسیج تمام امکانات و خدمات خود برای تامین رضایت شهروندان تلاش خود را به کار گرفته است.

 وی همچنین به جایگاه روابط عمومی ها اشاره کرد و با بیان اینکه انتظار شرکت از روابط عمومی ها بسیار زیاد است افزود: هیچ مرزی برای واحدهای  روابط عمومی متصور نیست .

کرمی نژاد استفاده از ظرفیت فضای مجازی را در ارائه عملکرد شرکت و اقدامات انجام شده و در حال انجام را بسیار حائز اهمیت برشمرد و بر لزوم اشراف بر خدمات و رخدادهای شرکت، دسته بندی و انتشار به موقع  کارهای انجام شده تاکید کرد .

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا خوزستان ادامه داد: این امر موجب می شود تا بتوانیم دفاع خوبی از مجموعه داشته باشیم.

وی در ادامه یکی از کارهای مهم روابط عمومی را جلوگیری از روزمره شدن کارهای مناطق آب و فاضلاب در استان برشمرد و گفت: این اقدام در ارتقا انگیزه کارکنان آبفا بسیار موثر است.

کرمی نژاد  با اشاره به حجم گسترده عملیات کاری آبفا خوزستان اظهار داشت: روابط عمومی ها با تدارک برنامه ای جامع برای ادارات از فعالیت های اجرایی برای کاهش بحرانها خصوصا تنش آبی و اقدامات بزرگ دیگر مستند سازی نموده و اقدامات شرکت در این زمینه را منتشر نمایند.

در ادامه مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی  شرکت آب و فاضلاب خوزستان، با قدردانی از تلاش های مسئولان روابط عمومی های شرکت آبفا خوزستان ، بر مستندسازی فعالیت های عمرانی و خدماتی در حوزه آب و فاضلاب تاکید کرد و گفت: گستره اقدامات،خدمات آبرسانی و اجرای شبکه ها و تصفیه خانه های آب فاضلاب و مجتمع های آبرسانی خصوصا پس از یکپارچه سازی،توسعه ارتباطات رسانه ای و اجتماعی را بیش از پیش ضروری و پر اهمیت نموده است.

رسول صالحی ،با اشاره به تنش آبی موجود در استان، استفاده از تمام ظرفیت ها را ضروری دانست و گفت: وظیفه و تلاشمان این است که گامهای مهمی برای تقویت فعالیت های اطلاع رسانی و آموزش همگانی شرکت برداریم.

 صالحی خاطر نشان ساخت: انعکاس کارها و اقدامات در راستای خدمات رسانی به مشترکین، مختص روز و هفته خاصی نیست بلکه باید در طول سال به شیوه های گوناگون مردم را از اقدامات شرکت در جهت رفع مشکلات آگاه کرد.

صالحی اظهار امیدواری کرد: با تغییر رویکرد ها و اجرای سیاست های جدید و استفاده بیشتر از فضای مجازی بتوان مشترکان را از اقدامات انجام شده مطلع کرد.

 بر اساس این گزارش،در این نشست مسئولان روابط عمومی ها به طرح دیدگاه ها، پیشنهادها و نظرات پرداختند و خواستار ارتقای جایگاه روابط عمومی ها، حل مشکلات اولیه احکام روابط عمومی ها و رفع مشکلات مالی و تجهیزاتی این واحدها شدند.

 در پایان این نشست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، با برنامه توانمند سازی فعالیت هاو ایجاد دبیرخانه روابط عمومی آبفا خوزستان موافقت کرد.

تنظیم:راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۶۱۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید