سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
دوشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۲۰۹
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس عمومی

همایش سالیانه ائمه جماعات و رابطین فرهنگی ادارات تابعه شرکت آب و فاضلاب خوزستان

همایش سالیانه ائمه جماعات و رابطین فرهنگی ادارات تابعه شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰) ۱۲:۳۸
همایش سالیانه ائمه جماعات و رابطین فرهنگی ادارات تابعه شرکت آب و فاضلاب خوزستان

با توجه به ادغام و یکپارچگی شرکت های آبفای شهری و روستایی استان با آبفای اهواز ، به منظور تبیین برنامه های فرهنگی و دینی مطابق دستورالعمل ابلاغی آبفای کشور و تبادل نظرات ، همایش سالیانه ائمه جماعات و رابطین فرهنگی با حضور دکتر کرمی نژاد مدیر عامل شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در این همایش که در محل سالن اجتماعات بین الملل گیت بوستان اهواز برگزار شد ، حجت الاسلام وحید مرادی مسئول دفتر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق خوزستان طی سخنانی اظهار داشت: مسائل فرهنگی همواره باید مورد توجه همه دولت ها قرار گیرد و همه ما باید نسبت به مسائل فرهنگی در حوزه فعالیت خود حساس باشیم؛ و باید خدا را شاکر باشیم که د‌ولت جدید رویکرد متفاوتی نسبت به مسائل فرهنگی دارد و ما باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: یکی از مهمترین و حساس ترین صنایع کشور، صنعت آب و برق است و باید با فرهنگ سازی مصرف درست ، در کنار صنعت باشیم، چرا که ائمه جماعات و مسئولین فرهنگی فرماندهان جنگ فرهنگی در شرکت هستند.

ایشان بیان کردند :
مجموعه صنعت آب و برق استان خوزستان در بحث فرهنگی جزو ۵ استان برتر کشور است که این پتانسیل مهم فرهنگی متعلق به خوزستان است.

وی با اشاره به جهادی کار کردن مدیرعامل آبفا خوزستان اشاره کرد و‌ گفت:
دکتر کرمی نژاد مدیر پشت میز نشین نیست و شبانه روز در حال تلاش و فعالیت هستند و واقعا کشور با این نوع مدیریت جهادی می تواند گام های مهمی در راه خدمت به مردم بر دارد.
تنظیم: بهنام پریچه
تعداد بازدید : ۱,۵۵۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید