سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
دوشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۲۱۰
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس عمومی

مشترکین یک حوزه فرهنگی و خدماتی و مردمی است ، مهمترین هدف ما جلب رضایت مردم عزیز میباشد

مشترکین یک حوزه فرهنگی و خدماتی و مردمی است ، مهمترین هدف ما جلب رضایت مردم عزیز میباشد
(دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰) ۱۲:۴۲


ائمه جماعات میتوانند با نقش ارزشمند خود در زمینه فرهنگ سازی همراه ما باشند

محسن درفشان در همایش سالیانه ائمه جماعات و رابطین فرهنگی ادارات اظهارداشت: مجموعه ابفا دستگاه خدمات رسانی است که قبضی که به مردم داده می شود در بعضی از شهرها که دارای شبکه فاضلاب میباشند دو مقوله آب و فاضلاب در آن محاسبه شده است که یکی از مقوله ها که در بحث اب وجود داردتولید و توزیع یک میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب اب شرب توسط آبفا خوزستان است.

وی افزود: ۷۰ درصد آبی تولیدی از رودخانه ها سطحی است و باید با فرآیند های خاص و هزینه های بالا با کیفیت در اختیار مردم قرار می گیرد

معاون مشتریکن شرکت آبفا خوزستان با اشاره به تشویق مردم به اصلاح الکوی مصرف بیان کرد: کار فرهنگی و جهادی در مجموعه آبفا مورد نیاز است که بتوانیم با فرهنگ سازی درست در مصرف آب مردم را ترغیب و تشویق به رعایت الگوی مصرف کنیم.

درفشان به اقدام قابل تحسین برای ارائه خدمات مطلوب به مشترکین تصریح کرد: تمام خدمات مشترکین را به دفاتر پیشخوان بردیم و این اقدام خوب در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر و سریعتر به مشترکین انجام شده است .


وی تصریح کرد: هزار لیتر آب به مشترکین با قیمت ۶۰۰ تک تومان درب منازل تحویل داده می شود در صورتیکه قیمت یک بطری یک لیتری آب معدنی ۷ هزارتومان میباشد از مردم تقاضا داریم هزینه آب مصرفی را پرداخت کنند و ائمه جماعات باید در زمینه فرهنگ سازی همراه ما باشند.

درفشان تصریح کرد: مامورین قرائت از زمانی که کار خود را شروع میکنند از طریق سامانه های کنترلی رفتار و عملکرد آنها در استان به صورت لحظه ای رصد میشود ، لذا از مشترکین گرامی میخواهیم با این عزیزان همکاری داشته باشند .

معاون مشترکین نقش آبفا خوزستان با اشاره به نقش روحانیت خاطر نشان کرد: روشنگری در صنعت آب و فاضلاب بسیار مهم است و با استفاده از ظرفیت معنوی و علمی روحانیت می توانیم در این زمینه گام های خوبی برداریم.

تنظیم : بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۳۷۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید