سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
دوشنبه / ۱۷ آبان ۱۴۰۰ / ۰۷:۲۸
سرویس : آب
کد خبر : ۴۲۵۲
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس آب

تقویت فشار آب آشامیدنی مشترکان جوی آسیاب رامهرمز

تقویت فشار آب آشامیدنی مشترکان جوی آسیاب رامهرمز
(دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰) ۰۷:۲۸


سرپرست آبفا منطقه رامهرمز از تقویت فشار شبکه توزیع آب منطقه جوی آسیاب، با راه اندازی مجدد چاه این منطقه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمود احمدی گفت: با تعویض پمپ و لوله های چاه جوی آسیاب رامهرمز چاه منطقه مذکور مجدد وارد مدار بهره برداری گردید.
وی در توضیح این عملیات اجرایی عنوان کرد: پس از بررسی کامل چاه جوی آسیاب در اولین فرصت ممکن نسبت به نصب پمپ جدید و تعویض لوله های فرسوده با لوله های نو چاه مذکور مجددا وارد مدار آبرسانی شبکه شده و بهره برداری از آن آغاز شد.
احمدی در ادامه گفت : گزارشات مردمی حاکی از این بود که آب منطقه ی جوی آسیاب و مناطق اطراف دچار افت فشار شده است که پس از بررسی و اعزام تیم کارشناسی به این نتیجه رسیدیم که پمپ مورد استفاده به پایان عمر مفید خود رسیده است و به دلیل فرسودگی قدرت پمپاژ آن کاهش یافته است. به همین دلیل پمپ تیپ 374.4 با الکتروموتور45 کیلووات را تهیه و جایگزین پمپ قبلی نموده و همزمان برای بهبود در عملکرد پمپ و همچنین تقویت بیشتر آب ارسالی ، لوله های چاه مذکور را به طور کامل تعویض نموده و چاه مجددا وارد مدار شبکه ی آبرسانی شده و مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی در پایان تصریح کرد: چاه مذکور وظیفه ی تقویت فشار آب شهری رامهرمز را در دستور کار خود دارد و امیدواریم در کنار سایر اقدامات امور آبفا منطقه رامهرمز ، امسال در فصل سرما و بارندگی دچار مشکلی نشویم.
تنظیم : راشین نجارپور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۷۴۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید