سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
سه شنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۶۶۰
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس عمومی
مدیر عامل آبفا خوزستان در بازدید میدانی از متروپل:

آبفا خوزستان همه امکانات خود و پیمانکاران را برای کمک به آواربرداری در ساختمان متروپل آبادان بسیج کرده و آماده هر نوع همکاری است

مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: از ابتدای شروع حادثه در کنار ارائه خدمات به مردم شریف استان ، آبفا خوزستان همه امکانات خود را از قبیل ماشین آلات سنگین و اکیپ های حوادث آب و فاضلاب را برای کمک به آواربرداری در ساختمان متروپل بسیج کرده و آماده هر نوع همکاری است.

آبفا خوزستان همه امکانات خود و پیمانکاران را برای کمک به آواربرداری در ساختمان متروپل آبادان بسیج کرده و آماده هر نوع همکاری است
(سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱) ۱۴:۰۹
 
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان؛ محمد رضا کرمی نژاد اظهار داشت: پس از اعلام ریزش ساختمان متروپل در شهرستان آبادان حاضر و آمادگی خود را برای بسیج کردن امکانات آبفا برای انجام وظیفه را به فرمانده میدان اعلام کرده ام  و روز گذشته برای ششمین روز متوالی در آبادان حاضر شدم.
 
وی افزود: ادارات آبفا آبادان و خرمشهر در آماده باش کامل بسر می برند و اکیپ های شیفت بصورت شبانه روزی امکانات لازم را در اختیار فرمانده میدان  قرار داده اند و تاکید شده برای کمک نباید از هیچ تلاشی دریغ کنند.
 
مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: پیکورسنگین، بیل مکانیکی، تانکر 15 هزار لیتری و انواع الکتروپمپ تحویل فرمانده میدان در شهرستان آبادان شده است که برای آواربرداری از آن استفاده شود و اکیپ های عملیاتی آب و فاضلاب برای تخلیه آب های سطحی و حوادث در محل حضور مستمر دارند و عملیات بصورت دائم انجام می گیرد ، باز هم تاکید می کنم در کنار ارائه خدمات به مردم شریف، آبفا خوزستان همه امکانات خود را برای کمک به آواربرداری در ساختمان متروپل بسیج کرده و آماده هر نوع همکاری است.
 
 کرمی نزاد تصریح کرد: با اقدامات انجام شده آبرسانی به مناطق روستایی استان که دچار بحران کم آبی هستند در حال انجام است، چرا که دولت مردمی عزمی راسخ برای حل مشکلات خوزستان به ویژه در بخش آب فاضلاب و آبرسانی روستاها جزم کرده است.
 
وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون آبرسانی به ۱۶۰ روستا در مناطق مختلف استان خوزستان به پایان رسیده است و این در حالی است که سال گذشته یک هزار و 101 روستای خوزستان آبدار شده است.
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطر نشان کرد: با همکاری دولت ، مساعدت وزیر محترم نیرو یکی برنامه‌های شرکت آبفا استان آبرسانی به ۲ هزار و ۶۱۲ روستا است که پیش بینی می‌شود تا سال آینده اجرای آن‌ها به پایان برسد و تلاش ما این است تا پایان سال جاری روستای بدون آب در خوزستان وجود نداشته باشد.
تنظیم: بهنام پریچه
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۵۷۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید