سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
سه شنبه / ۴ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۳
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۷۵۸
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس عمومی

تقدیر مدیرعامل و معاون درآمد و خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان از کارکنان روابط عمومی

معاونت درآمد و خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان طی مراسمی از کارکنان روابط عمومی این مجموعه در زمینه اطلاع رسانی تقدیر کرد.

تقدیر مدیرعامل و معاون درآمد و خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان از کارکنان روابط عمومی
(سه شنبه ۴ اَمرداد ۱۴۰۱) ۱۲:۲۳

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا خوزستان، محسن درفشان در نشستی که بدین منظور در دفتر ایشان برگزار شد با اشاره به نقش و اهمیت روابط عمومی گفت: روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می گذرد.

وی ضمن تقدیر از عملکرد کارشناسان این حوزه، روابط عمومی را عامل همبستگی مخاطبان و سازمان ها دانست و افزود: روابط عمومی پرکارترین و پرتنش ترین حوزه فعالیت هر سازمان و دستگاه به شمار می رود و نقش آن در راستای پیشبرد اهداف نقشی غیر قابل انکار است.

درفشان ادامه داد: روابط عمومی بی شک نقش پرررنگ و بی بدیلی در انسجام بخشی یک سازمان و ارتباط آن با واحدهای درون و برون سازمانی دارد.

معاون درآمد و خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوزستان در پایان ضمن تشکر از تلاش های ارزشمند کارشناسان حوزه روابط عمومی مراتب تقدیر خود را با اهدای لوح سپاس که به امضا مدیرعامل و معاونت درآمد و خدمات امور مشترکین رسیده، ابراز واظهارامیدواری کرد که در سال جاری نیز روابط عمومی شرکت آبفااستان بتواند از حداکثر توانایی خود در جهت اطلاع رسانی هر چه بهتر از تلاش پرسنل زحمت کش شرکت و نیز استفاده بهینه از آب شرب در راستای صیانت از این نعمت خدادادی استفاده نماید.

تنظیم: راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱,۹۸۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید