سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
سه شنبه / ۸ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۰
سرویس : آب
کد خبر : ۴۸۴۱
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس آب

پروژه افزایش کیفیت آب شهرستان کارون بهره‌برداری شد

مدیر عامل آبفا خوزستان با اشاره به طرح نصب و راه اندازی سیستم فیلتراسیون تحت فشار در شهرستان کارون ، گفت: این پروژه با هدف افزایش شاخص کمی و کیفی آب شرب این شهرستان و افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت تولید تصفیه خانه وارد مدار بهره‌برداری شد.

پروژه افزایش کیفیت آب شهرستان کارون بهره‌برداری شد
(سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱) ۱۴:۳۰
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان،محمدرضا کرمی نژاد در مراسم
بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های آبرسانی شهرستان کارون اظهار داشت:طرح نصب و راه اندازی سیستم فیلتراسیون تحت فشار با هدف کیفیت مطلوب آب شرب شهرستان کارون وارد مدار بهره برداری شد.
 
وی افزود: این پروژه در مدت زمان یکسال اجرا شده است و جمعیت تحت پوشش این طرح ۱۵۰ هزار نفر است.
 
مدیر عامل آبفا خوزستان با اشاره به هدف این طرح بیان کرد: این پروژه با هدف افزایش شاخص کمی و کیفی آب شرب شهرستان کارون و افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت تولید تصفیه خانه وارد مدار بهره برداری شده است.
کرمی نژاد به دیگر پروژه آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی کارون اشاره کرد و گفت: طرح آبرسانی به ۴ روستای بخش مرکزی شهرستان کارون که شامل خویسه ۱ و ۲ و ۳ و حاج راضی است.
وی تصریح کرد: این پروژه در مدت زمان ۳ ماه اجرایی شده است و روستاهای فاقد آب بعد از سالیان طولانی آبدار شدند.
کرمی نژاد به کلنگ زنی پروژه های شهرستان کارون اشاره کرد و گفت: پروژه آبرسانی به ۱۷ روستای دارای تنش آبی و ۵ منطقه شهری شهرستان کارون از امروز آغاز شد.
 
وی افزود: در این پروژه ۳۵ کیلومتر شبکه و خطوط اصلی و نصب و راه اندازی ۶ دستگاه الکتروپمپ فشار قوی برای جمعیت تحت پوشش۵۰ هزار نفر اجرایی شده است.
 
مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: مدت زمان اجرایی این پروژه ۶ ماه است و رفع تنش آبی در ۱۷ روستای بخش مرکزی و سویسه و ۵ منطقه شهری شهرستان هدف اجرایی این طرح است.
کرمی نژاد به پروژه آبرسانی به ۵ روستای شهر کارون اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به ۵ روستای قلعه چنان، شهرک ربیع، بهر کوت سید صالح و کوت نواصر به طول ۱۰ کیلومتر اجرا می شود.
 
مدیر عامل آبفا خوزستان خاطر نشان کرد:  پروژه های آبرسانی شهرستان کارون با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در دست اجرا هستند و با اجرای این پروژه مشکلات چندین ساله آب شرب این شهرستان برطرف می شود
تنظیم: بهنام پریچه
تعداد بازدید : ۱,۴۷۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید