شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۳
چهارشنبه / ۹ فروردین ۱۴۰۲ / ۲۱:۲۵
سرویس : آب
کد خبر : ۵۰۷۵
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس آب

تلاش شرکت آبفا خوزستان برای رفع مشکل تامین آب در پی طغیان رودخانه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با تلاش تیم های عملیاتی در کمتر از 48 ساعت، برداشت آب خام در تاسیسات آبرسانی شهرلالی پس از طغیان رودخانه در این شهر به روال عادی بازگشت.

تلاش شرکت آبفا خوزستان برای رفع مشکل تامین آب در پی طغیان رودخانه
(چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲) ۲۱:۲۵

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد آخرین اقدامات انجام شده در خصوص حل مشکل آب شهر لالی را در روزهای اخیر را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب خوزستان در راستای رسالت خود در توزیع آب شرب با کیفیت به مردم خوزستان بدون محدودیت در حال خدمت است و تلاش دارد تا در هیچ نقطه ای مشکلی در توزیع آب وجود نداشته باشد.

کرمی نژاد افزود: حجم بارندگی در بالادست و وجود کدورت بالا در رودخانه باعث شد تا برای تامین آب با کیفیت، برداشت آب از رودخانه را متوقف کنیم و از مخازن ذخیره آب، توزیع آب در شهر لالی را در دستور کار خود قرار دهیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: مخازن ذخیره آب طی 48 ساعت آب شهر لالی را تامین کردند و سه شنبه عصر با توجه به بارش شدید رگباری و وجود کدورت اعزام 15 تانکر سیار در شهر را فراهم کردیم و آبرسانی را با تانکرهای سیار انجام دادیم.

وی ادامه داد: از دیروز چهارشنبه ساعت 10 صبح کدورت کاهش یافته و تاسیسات مجددا روشن شده است و از ساعت 16 آب وارد شبکه شد تا روند آبرسانی انجام و مشکل به وجود آمده حل شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: همچنین تعداد زیادی بطری اب از دیروز به شهر لالی ارسال و توزیع آن به صورت گسترده تا شب گذشته انجام شده است تا نیاز مردم به آب شرب تامین شود.

کرمی نژاد با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب خوزستان توزیع کننده آب شرب بوده و وظیفه تامین آب با سازمان آب و برق خوزستان است، خاطرنشان کرد: طرح اصلی ابرسانی لالی از چاههای سازمان آب و برق در حال اجرا است و نیاز است این پروژه با سرعت بیشتری تکمیل و وارد مدار شود.

مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان عنوان کرد: مشکل تامین آب فقط مربوط به شهر لالی بوده و ما در روستاهای منطقه هیچ مشکلی در توزیع آب نداشتیم ودر این راستا از ستاد بحران استانداری و صبوری مردم لالی در بحران اخیر تشکر می کنیم.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۸۷۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید