سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
چهارشنبه / ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۰۷۷
گزارشگر : بهنام پریچه
سرویس عمومی

دلجویی و عرض تسلیت مدیر عامل آبفا خوزستان و نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری از خانواده شاوردی

دکتر کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب به همراه آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و همکاران شرکت در منزل مرحوم میثم شاوردی این عزیز فوت شده و عرض تسلیت به خانواده محترم این کودک حضور پیدا کردند.

دلجویی و عرض تسلیت مدیر عامل آبفا خوزستان و نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری از خانواده شاوردی
(چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲) ۱۰:۴۵

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، امروز دکتر کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب به همراه آیت الله حیدری نماینده مردم اهواز در مجلس خبرگان رهبری و معاونین و مدیران شرکت در منزل کودک مرحوم شده در اهواز حضور یافتند و  با ابراز همدردی از خانواده این کودک عزیز فوت شده دلجویی نمودند.

 آیت الله حیدری ضمن عرض تسلیت به خانواده مرحوم و کسانی که مصیبتی به آنها وارد شده است گفت: این مصیبت سوزناک است و دل همه مسئولان و مردم را به درد آورده است و همه ما برای عرض تسلیت و همدردی با شما آمده ایم.

این حضور به منظور عرض ادب و عرض تسلیت به خانواده محترم است و وظیفه اخلاقی ما برای عرض تسلیت حاضر شویم.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شاوردی پروژه فاضلاب اهواز و این ایستگاه پمپاژ که توسط پیمانکار و با نظارت مشاور در حال ساخت است را تشریح کردند.

آیت الله حیدری در پایان  اظهار داشت: دکتر کرمی نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان جهادی کار کرده است و در پروژه فاضلاب اهوازدر یک سال اخیر  معادل 23سال کار انجام شده است.

تعداد بازدید : ۱,۲۸۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید