سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
دوشنبه / ۱۵ اَمرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۷۳۳
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس عمومی

برگزاری نمایشگاه دست‌سازه‌ها در شرکت آب و فاضلاب خوزستان

​ در راستای سلسله رویدادهای خانوادگی، با حضور بانوان شاغل شرکت و فرزندان کارکنان آبفا استان، نمایشگاه دست سازه ها در سالن اجتماعات برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه دست‌سازه‌ها در شرکت آب و فاضلاب خوزستان
(دوشنبه ۱۵ اَمرداد ۱۴۰۳) ۰۸:۳۱

 به گزار ش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌ هایی از کارهای جدید و خلاقانه بانوان و فرزندان کارکنان در جهت تقویت روحیه از اهمیت ویژه ای برخوردار است برپایی چنین نمایشگاه‌هایی را در رشد خودشکوفایی و تفکر خلاق، افزایش اعتماد به‌نفس و ایجاد شور و نشاط در خانواده ها و دانش آموزان موثر و مفید دانست.

لیلا حمید افزود: در این نمایشگاه توانمندیهای بانوان شاغل و فرزندان کارکنان در زمینه های فرهنگی، هنری و پژوهشی به نمایش درآمد.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه تکنیک های مختلفی همچون معرق کاری،  عروسک های چوبی، تابلوهای نقاشی، تابلوهای سوزن دوزی، زیورآلات، محصولات چرم، مقالات و تالیفات و سازه های رباتیک ارائه و این نمایشگاه را به رنگین کمان زیبایی تبدیل کرده بود.

این مراسم که با حضور صابر علیدادی مدیرعامل شرکت برگزار شد از مهمترین اهداف آن را تشویق همکاران و فرزندان خانواده صنعت آب و فاضلاب در ارائه توانمندی های فردی اعلام کرد.

علیدادی با بیان اینکه نمایشگاه‌های دست‌سازه‌ها، انگیزه همکاران برای خلاقیت و نوآوری را بالا می‌برد، هدف از برپایی نمایشگاه دست‌سازه‌ها را آگاهی شغلی، ارتقا مهارت‌های شغلی و آشنایی بیشتر  با رشته‌های مهارتی عنوان کرد.

گفتنی است: این نمایشگاه به همت امور بانوان و روابط عمومی برپا شد.

تنظیم : راشین نجارپور

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید