سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
یکشنبه / ۲۱ اَمرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۷۳۴
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس عمومی

گسترش همکاری های آبفا خوزستان و آموزشکده آب و برق

نشست هم‌اندیشی آبفا خوزستان و مسئولین آموزشکده آب و برق در خصوص ارتباط آموزشکده با صنعت برگزار شد.

گسترش همکاری های آبفا خوزستان و آموزشکده آب و برق
(یکشنبه ۲۱ اَمرداد ۱۴۰۳) ۱۲:۳۵

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفا با اشاره به اینکه  به لحاظ آموزشی می‌توان از ظرفیت‌های علمی این دانشکده استفاده کرد، ابراز امیدواری نمود که با توجه به حوزه های تحقیقی مشترک با آبفا  و وجود کارشناسان زبده در هر دو نهاد ، زمینه همکاری های بیشتر کاری فراهم  شود.

علیداد کیانی با تاکید بر اینکه شرکت آبفا خوزستان خواستار پایداری آموزش و پژوهش است، لازمه این امر را آماده شدن بسترهای لازم برای همکاری عنوان و برقراری ارتباط با آموزشکده را از جمله برنامه‌های مهم این شرکت بیان کرد.

وی اذعان داشت: به همین منظور جلسه ای با مسئولین آموزشکده آب و برق ، مدیر آموزش و تشکیلات آبفا خوزستان در دفتر معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفا خوزستان در خصوص برگزاری دوره های آموزشی برگزار شد.

در ادامه این دیدار، باقر ناصری، مدیر آموزش و تشکیلات آبفا خوزستان ، این دیدار را زمینه ساز ایجاد ارتباط قوی و موثر برشمرد و بیان نمود:  آبفا و آموزشکده آب و برق در بسیاری از زمینه های علمی اشتراک دارند که ان شاا... با تدابیری که در نظر گرفته شده است ،زمینه ارتباط قوی و موثر بیش از پیش فراهم گردد.

برگزاری مجدد دوره های آموزشی و پیشنهاد عقد قرارداد فی مابین جهت استفاده از ظرفیت های متقابل آبفا و آموزشکده آب و برق در اجرای  پروژه های تحقیقاتی و فعالیت های آزمایشگاه مرکزی آبفا استان  از جمله مصوبات این نشست  
می باشد.

تنظیم: راشین نجارپور

 

 



روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲۵۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید