سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
چهارشنبه / ۲۴ اَمرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۷۳۹
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس عمومی

به زودی محقق می شود: تعریف سامانه متمرکز در کشور برای ساماندهی نیروی انسانی

با حضور ملایی معاونت توسعه مدیریت، منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، حسینی مدیر کل حراست، حسینی سالکده سرپرست مرکز توسعه منابع انسانی و تحول اداری جلسه بررسی مسائل نیروی انسانی در شرکت آب و فاضلاب خوزستان برگزار شد.

به زودی محقق می شود: تعریف سامانه متمرکز در کشور برای ساماندهی نیروی انسانی
(چهارشنبه ۲۴ اَمرداد ۱۴۰۳) ۱۱:۳۱

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب کشور در جمع پرسنل آبفا اظهار داشت: ساماندهی نیروی انسانی در شرکت آب و فاضلاب دستور کار است و به زودی یک سامانه متمرکز در کشور برای همین موضوع تعریف می شود.

ملایی در خصوص بخشنامه جدید وزارت نیرو برای تبدیل وضعیت پرسنل تصریح کرد: در بحث تبدیل وضعیت و بخشنامه جدید مطابق با قانون و طبق بخشنامه ارسالی وزارت نیرو نسبت به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی اقدام خواهد شد و معیار ما دقیقا اجرای قانون و بخشنامه برای تبدیل وضعیت است.

وی افزود: ساماندهی نیروی انسانی در شرکت آب و فاضلاب دستور کار است و به زودی یک سامانه متمرکز در کشور برای همین موضوع تعریف می شود.

ملایی تاکید کرد: هر نیروی در هر بخشی که طبق بخشنامه ارائه شده طبق قانون شرایط تبدیل وضعیت را دارد می تواند حائز شرایط تبدیل وضعیت می شود

گفتنی است: در این جلسه که با هدف بررسی مسائل نیروی انسانی برگزار شد،  موضوعات همه همکاران مورد بررسی قرار گرفت و توضیحات لازم برای این موضوع به همکاران ارائه شد. همچنین موضوع نیروهای فصلی در شرکت آب و فاضلاب اهواز مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای پیگیری مشکلات این همکاران داده شد.

تنظیم: راشین نجارپور

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۳۲۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید