سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
شنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۶
سرویس : آب
کد خبر : ۵۸۰۱
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس آب

پایان عملیات تعمیر تجهیزات برق چاه آب کوی لور شهر اندیمشک

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: عملیات تعمیر تجهیزات برق چاه آب کوی لور شهرستان اندیمشک با همکاری مشترک آب و فاضلاب و شبکه توزیع برق به پایان رسید.

پایان عملیات تعمیر تجهیزات برق چاه آب کوی لور شهر اندیمشک
(شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳) ۱۲:۰۶
 


 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، محمود رشیدی افزود: در روزهای گذشته تجهیزات برق چاه سوم کوی لور شهر اندیمشک با اختلال مواجه شد.

وی ادامه داد: پس از آن و با تلاش کارکنان سخت کوش واحد تاسیسات آبفا منطقه اندیمشک، عملیات تعمیر و اصلاح تاسیسات برق چاه سوچ کوی لور شهر اندیمشک در کم ترین زمان ممکن آغاز شد تا از افت فشار و قطعی احتمالی آب جلوگیری گردد. 

رشیدی با اشاره به این که در این عملیات نیروهای شبکه توزیع برق شهرستان اندیمشک نیز مشارکت داشتند، بیان کرد: تجهیزات برق چاه سوم کوی لور شهر اندیمشک مطابق با آخرین استانداردهای شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان برنامه ریزی و به اجرا رسیده است.

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک در ادامه از حسن تدبیر و پیگیری جناب آقای مهندس سرلک مدیر محترم و هم چنین کارکنان پر تلاش شبکه توزیع برق شهرستان اندیمشک نیز در که این عملیات همراه ما بوده اند؛  تشکر و قدردانی نمود.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر فشار آب در تمام مناطق شهر اندیمشک عادی بوده و در زمینه تامین آب مناطق مختلف شهر هیچ گونه مشکلی نداریم و فشار آب در مناطق مختلف شهر اندیمشک پایدار بوده و روند خدمت رسانی به شهروندان بدون مشکل و اختلال ادامه دارد.

تنظیم: راشین نجارپور 

 

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۱۱۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید