سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
شنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۸۰۳
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس عمومی

آئین تقدیر از خادمان اربعین حسینی در خوزستان با حضور دکتر حسینی محراب استاندار خوزستان

آئین تقدیر از خادمان اربعین حسینی در خوزستان با حضور علی‌اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان برگزار و از بیش از ۱۰۰ خادم زائران اربعین حسینی استان خوزستان تجلیل شد.

آئین تقدیر از خادمان اربعین حسینی در خوزستان با حضور دکتر حسینی محراب استاندار خوزستان
(شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳) ۰۹:۵۴

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، در این مراسم که با حضور استاندار، فرمانده سپاه خوزستان، فرمانده انتظامی استان و برخی از مدیران استانی برگزار شد از بیش از ۱۰۰ خادم و دست اندرکار کمیته زیرساخت ستاد اربعین تجلیل به عمل آمد .

بر اساس این گزارش شرکت آب و فاضلاب خوزستان که در خدمات رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین ۱۴۰۳ یکی از مهمترین شرکت های خدمات رسانی بود که از یک ماه قبل از اربعین با تامین آب شرب ۲۴ ساعته در پایانه های مرزی خوزستان  پیشتاز خدمات رسانی بود مورد تقدیر مسئولان کشوری و استانی قرار گرفت.

لازم به ذکر است : شرکت آب و فاضلاب خوزستان امسال با تدبیر؛ پیگیری و جلسات مکرر دکتر علیدادی مدیر عامل شرکت و با همکاری همه همکاران گرامی بدون هیچ استان معینی تواسنت بهترین خدمات را به زوار ابا عبدالله الحسین در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه ارائه کند و به گفته مسئولان امسال با توجه به گرمای هوا عملکرد شرکت آب و فاضلاب خوزستان بسیار مورد رضایت قرار گرفته است.

 

 

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۹۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید