سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
شنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۳
سرویس : آب
کد خبر : ۵۸۰۵
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس آب

جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در بندرامام باجدیت پیگیری می شود

مدیر اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) گفت: با شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز میزان هدر رفت آب نسبت به میانگین سال گذشته حداقل 10 درصد کاهش خواهدداشت.

جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در بندرامام باجدیت پیگیری می شود
(شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳) ۱۰:۰۳

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، داوود چاشیانی اظهار کرد: جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز با هدف پیشگیری از هدر رفت آب به دلیل عدم اندازه‌گیری، تشدید نشت از این انشعابات به دلیل استفاده از اتصالات غیر استاندارد و پیشگیری از عدم تعادل فشار در شبکه توزیع به علت غیر برنامه ای بودن انشعابات انجام می شود
وی با اشاره به اینکه استفاده از انشعابات غیر مجاز قانونی نیست، افزود: وجود انشعاب‌های غیرمجاز علاوه بر تضییع حقوق مشترکان قانونی شرکت آب و فاضلاب، هزینه‌های هنگفت مالی و معنوی به شرکت تحمیل کرده که خدمات مستمر و مطلوب به مردم را با مشکلاتی مواجه می‌کند.

چاشیانی با تاکید بر جدیّت شرکت آب و فاضلاب در برخورد با انشعاب‌های غیرمجاز آب و فاضلاب بیان داشت: با اقدام این شرکت در 6 ماهه نخست سالجاری تعداد 18رشته انشعاب غیر مجاز در شهر بندرامام شناسایی و قطع شدند.

مدیر اداره آبفا بندرامام خمینی ( ره ) در پایان به صاحبان انشعاب‌های غیر مجاز هشدار داد:  نصب هرگونه انشعاب در معابر و جلوی مغازه‌ ها باید با خرید انشعاب و مجوز‌های قانونی انجام شود در غیر این صورت با متخلفان برخورد خواهد شد.

تنظیم: راشین نجارپور

 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۸۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید