سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
سه شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۴
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۸۲۷
گزارشگر : راشین نجارپور
سرویس عمومی

تسلیت مدیرعامل آبفا خوزستان در پی درگذشت مادر سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)

مدیر عامل شرکت آبفا خوزستان در پیامی درگذشت حاجیه خانم «شنگلی» مادر شهید امیر شاهوارپور و سردار سرتیپ حاج حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) را تسلیت گفت.

تسلیت مدیرعامل آبفا خوزستان در پی درگذشت مادر سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)
(سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳) ۰۸:۲۴

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

إِنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـونَ

درگذشت والده مرحومه حاجیه خانم شنگلی مادری صبور و پرهیزکار که یکی از سرمایه‌های عمر شریف و گرانمایه‌اش تربیت فرزندی قهرمان و سرداری پرافتخار چون سردار سرتیپ حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر «عج »و شهید والا مقام امیر شاهوار پور بود که به دیدار معبود شتافته است تا پاداش نیکی، پاکی و فداکاری خود را در کنار فرزند شهیدش از خزانه رحمت بی‌کران حضرت حق تعالی دریافت کند.

او نمونه مادران والامقام از قافله صبر زینب (س) ایران اسلامی است که چون کوهی استوار جگرگوشه و نور چشمشان را در راه اعتلای اسلام و انقلاب خالصانه تقدیم کردند و با صبر زینبی حتی به‌قدر قطره اشکی هم اجازه ندادند دشمن احساس پیروزی کند.

اینجانب ضمن ادای احترام به ساحت نورانی و معنوی بانوی بافضیلت حاجیه خانم شنگلی، فقدان ایشان را به فرزندان محترم، خانواده شهید، خانواده معظم شهدا و سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر «عج» و مردم عزیز خوزستان تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق تعالی برای آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم

 صابر علیدادی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان
تعداد بازدید : ۲۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید