سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳

آرشیو اخبار - 21 مهر 1403

[۱۳۹۵]  ::  [۱۳۹۶]  ::  [۱۳۹۷]  ::  [۱۳۹۸]  ::  [۱۳۹۹]  ::  [۱۴۰۰]  ::  [۱۴۰۱]  ::  [۱۴۰۲]  ::  [۱۴۰۳]

پایان عملیات تعمیر تجهیزات برق چاه آب کوی لور شهر اندیمشک

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: عملیات تعمیر تجهیزات برق چاه آب کوی لور شهرستان اندیمشک با همکاری مشترک آب و فاضلاب و شبکه توزیع برق به پایان رسید.
۲۱ مهر ۱۴۰۳ ۱۲:۰۶

گام مثبت در راستای پویایی؛ چابک سازی و خدمات رسانی به مردم شریف خوزستان؛ ساختار منطقه ای شرکت آب و فاضلاب خوزستان ابلاغ شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با هدف خدمت رسانی به مردم شریف خوزستان و در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به همشهریان عزیز، ساختار منطقه ای شرکت آب و فاضلاب خوزستان ابلاغ شد و این اقدام گامی مثبت در راستای پویایی و چابک سازی شرکت آبفا خوزستان است.
۲۱ مهر ۱۴۰۳ ۱۰:۵۴

جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در بندرامام باجدیت پیگیری می شود

مدیر اداره آبفا بندرامام خمینی (ره) گفت: با شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز میزان هدر رفت آب نسبت به میانگین سال گذشته حداقل 10 درصد کاهش خواهدداشت.
۲۱ مهر ۱۴۰۳ ۱۰:۰۳

تقدیر وزیر سابق نیرو از مدیر دفتر فناوری اطلاعات و توسعه الکترونیک شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

علی اکبر محرابیان وزیر سابق نیرو ، با ارسال لوح سپاسی در زمان تصدی خود از سیدحسین موسوی ، مدیر دفتر فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و کارکنان این دفتر، بواسطه ایفای نقش موثر در استقرار شبکه اختصاصی صنعت آب و برق با هدف تحقق دولت الکترونیک ، هوشمند سازی و حفظ و ارتقاء امنیت سایبری ، قدردانی نمود.
۲۱ مهر ۱۴۰۳ ۰۹:۵۸

آئین تقدیر از خادمان اربعین حسینی در خوزستان با حضور دکتر حسینی محراب استاندار خوزستان

آئین تقدیر از خادمان اربعین حسینی در خوزستان با حضور علی‌اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان برگزار و از بیش از ۱۰۰ خادم زائران اربعین حسینی استان خوزستان تجلیل شد.
۲۱ مهر ۱۴۰۳ ۰۹:۵۴